ПОРЪЧКИ И ДОСТАВКИ
Всички цени на стоки в Е-магазин www.luvski.bg са за единично количество и НЕ включват разходите за доставка. Всички доставки се извършват с куриерска фирма Еконт.
- Поръчки и доставки
В ПОСОЧЕНИТЕ ЦЕНИ НА АРТИКУЛИТЕ НЕ ВЛИЗА ЦЕНА НА ДОСТАВКА. ДОСТАВКАТА СЕ ЗАПЛАЩА ОТДЕЛНО ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ НА СТОКАТА.
След като в онлайн магазин www.luvski.bg постъпи поръчка от Потребител, консултант на нашия сайт се свързва с него по e-mail или телефон, за да бъдат уточнени подробностите и да бъде потвърдена поръчката. В случай, че поръчаният модел не е в наличност, поръчката може да бъде анулирана. Доставките се извършват от куриерска фирма Еконт до посочен от Потребителя, адрес или до офис на куриерската фирма в съответния град. Доставка се прави само след потвърждение от страна на клиента.
Доставката се извършва с куриер от 9.00 до 17.30 часа;
Доставки не се извършват в Неделя и официални празници.
Плащане при доставка (наложен платеж): при получаване на стоката се заплаща дължимата сума на куриера. Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес и срок, www.luvski.bg се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
2.Рекламации
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят, пазарувал в онлайн магазин www.luvski.bg , има право на рекламация при;
– констатирани липси
– дефекти на стоката; ·
– несъответствие с обявения размер; ·
– при транспортирането стоката е повредена ( в този случай рекламациите се предявяват към куриерската фирма при получаване на пратката. Всички пратки се застраховат, затова в случай на повреда при транспортиране, куриерската фирма е длъжна да заплати щетите.
Рекламация се прави до 14 (четиринадесет) работни дни след закупуване на стоката. При предявяване на рекламация Потребителят може да претендира за замяна на стоката. Артикулът може да бъде заменен за същия в друг размер или цвят (ако има такъв) или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Връщането на стоката може да бъде осъществено само с куриерска фирма.
Връщането се осъществява при следните условия:
– Запазен добър търговски вид (стоката не е носена).
– Запазена оригинална опаковка и етикет.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.
Съгласно чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗЗП, потребителят има право да върне стоката в 14 дневен срок от датата на получаването, като тя е с ненарушен търговски вид, и да заплати разходите за доставка и в двете посоки.
Приемайки тези условия, Потребителят се съгласява да получава имейли и известия от www.luvski.bg относно поръчката си, съответния профил, потвърждения за промяна на неговата информация, както и отстъпки и оферти за нашите продукти на дадения от него адрес за електронна поща.
- Работно време
· Поръчки в онлайн магазин www.luvski.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
· Работното време на онлайн магазин www.luvski.bg e Понеделник-Петък, 9:00 – 18:00 ч.
· Неделя и събота са почивни дни, в които не се обработват и изпращат поръчки ( важи и за празничните дни).
· Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани по всяко време, в което има свободен оператор на линия .
· Консултации по телефон могат да бъдат извършвани в работното време.
· Всички поръчки се обработват и изпращат на следващия ден в зависимост от часа на направената поръчка и биват получени след 1-2 дена от изпращането на поръчката. Датата за доставка се обявява на сайта. Възможно е да има закъснение на доставка, в случаи зависещи от графика на куриера или на изчерпана наличност ( в тези случаи наш консултант Ви уведомява чрез телефонно обаждане или имейл).
В случаите , когато не сте получили пратка, телефонно обаждане от наш консултант или имейл уведомяващ доставка в срок до два работни дни, Ви молим да се свържете с нас на телефон +359 895577999
Защо не получавам касова бележка за получената стока?
За направеното от клиента плащане Еконт издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка. Самата услуга Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод не налага допълнителни усилия от страна на търговеца или неговия клиент.
Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата един от вариантите, който Ви освобождава от задължението да издавате Фискална касова бележка, е плащането към Вас да се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е Еконт.
ВАЖНО!!! КЪМ ВСЯКА ИЗДАДЕНА ОТ НАС ФАКТУРА Е НЕОБХОДИМО ДА ПРИЛАГАТЕ РАЗПИСКАТА ЗА ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД, ВМЕСТО КАСОВ БОН.